Samorządy walczą o turystów - Dolny Śląsk promuje się w sieci

150x110

 

Muzeum parowozów czy motoryzacji, a może park miniatur i szlak ginących zawodów? Już niedługo te i wszystkie inne atrakcje dolnego śląska znajdą się w serwisie Szlaki kulturowe Dolnego Śląska, który powstanie dzięki katowickiej grupie |PIMEDIA. To kolejny dowód na to, że samorządy wojewódzkie walczą o przyciągnięcie polskich i zagranicznych turystów, stawiając przy tym na sprawną promocję.

 

„Wygraliśmy przetarg dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, który został zorganizowany w ramach projektu <<Promocja dolnośląskich tras turystycznych o znaczeniu regionalnym>>” - mówi Beata Kukuła, key account manager |PIMEDIA.

 

Działania, które przygotuje |PIMEDIA to opracowanie i wdrożenie mechanizmów oraz treści serwisu, a także kampania promocyjna w internecie i prasie. Wartość zlecenia to ponad 1 mln złotych.